Op dit adres zit nu: The Dinnerclub

1. We eten vaak bij de Markant en het is altijd goed. Lekker eten, betaalbaar en je kunt er gezellig zitten.

Afgelopen keer zat er zand in de sla en ook niet een klein beetje. Ik loop nog netjes naar binnen om het te melden, dat niet iedereen het mee krijgt. Fouten kunnen gemaakt worden.

Nadien wordt het blijkbaar besproken in de keuken en zijn we op geen enkele wijze nog fatsoenlijk aangesproken. Het barpersoneel en bediening waren nog uitgebreid achter de bar ons aan het afzeiken en we werden totaal genegeerd. Ik kreeg een nieuw broodje, maar kon niet eens smakelijk eten van af of een excuses. Bij het afrekenen zei ze letterlijk 28 euro en niet meer. Geen dag of bedankt of alsjeblieft.

Jammer dat op deze wijze zulke dingen worden opgelost. Iedereen maakt fouten, alleen hoe je ze oplost geeft aan wat voor waarde je echt hecht aan je gasten. Alles is verder goed en we aten samen daar elke week, maar nu we als voetveeg behandeld zijn is eten hier ook over. Wij waren netjes en beleefd en dat verwacht je dan ook terug.