Op dit adres zit nu: Steakhouse Argentina

1. Heel bijzonder dat dit restaurant zo hoog scoort, erg wisselende beoordelingen, dat is raar! De inrichting is wel erg gezellig maar ik ben hier vorig jaar september met collega's geweest en heb zelden zo slecht gegeten! Het eten was écht slecht te noemen: we vroegen het personeel of het mogelijk was ons te verrassen met verschillende tapas (we waren namelijk de enigen in het restaurant en vroegen of dat voor de kok prettig zou zijn). We kregen vervolgens een paar standaard tapas en heel veel van hetzelfde. We hebben dit gemeld maar daar werd schouderophalend op gereageerd. Het personeel leek 'nieuw' en kwam niet achter de bar vandaan, we moesten echt zwaaien en roepen om een drankje te bestellen! De eigenaar was ook op vakantie, misschien dat dat het was! Als ik de recensies lees zou ik het toch nog eens moeten proberen, ik bel wel even of de eigenaar er is ;-)