1. Ik kom geregeld sushi eten @ yume, wat me altijd prima is bevallen. Maar helaas vanavond vond ik rond om niet kunnen. We hebben eerst 5 min staan wachten op een tafel, om vervolgens 15 min op een kaart en wat te drinken te wachten, hierna 40 min moeten wachten op ons eten, gerechten werden vergeten of verkeerd bezorgd aan verschillende tafels. Aan de bediening lag het niet, uiteindelijk bleken er meerdere dingen niet te kloppen in de keuken, maar dat werd ons uiteindelijk verteld door de bediening. De eigenaar zelf kwam met een andere smoes en ga ons in eerste instantie geen tekst en uitleg voor het lange wachten, terwijl ik juist van mening ben dat wanneer je dit wel doet klanten dit makkelijkes acsepteren. Bij het betalen dit benoemd en uitgelegd waarom wij het niet eens waren met de rekening gezien het wachten enz. Eigenaar was het hier naar mijn inziens niet mee eens, maar heeft wel alle drankjes voor hun rekening genomen. Dus uiteindelijk wel positief de deur uit gegaan. Hoop dat het de volgende x anders gaat.