Op dit adres zit nu: La Habanita

1. Beste restauranteigenaar, wij hebben vanavond bij U gegeten met een een bon van vakantieveilingen. Ik wil U graag mijn beleving vertellen die begon eigenlijk al bij het reserveren, ik vertelde dat ik wou reserveren met een bon van vakantieveilingen erg vriendelijk werd er niet gereageerd en dat zou toch wel moeten. Ik kreeg het gevoel dat we niet erg welkom waren , dan vraag ik mij toch af wat Uw insteek is om met vakantieveilingen in zee te gaan? Ik neem aan om de zaak te promoten en hopen dat U van deze gasten toch in de toekomst nog een keer een reservering mag verwachten!! Ik ben zelf al vanaf mijn 15e jaar werkzaam in de horeca en kan U vertellen dat mijn gasten ook al komen ze voor een kopje koffie zeer welkom zijn en dat gevoel zal ik ze altijd proberen te geven. Ik vind het jammer dat U dat zo laat gebeuren met deze prachtige zaak misschien zou wat professioneel personeel een oplossing zijn! Ik wens U veel succes in de toekomst maar ik zal geen gebruik van Uw restaurant meer maken!!
    Met vriendelijke groet Eelco Prinsen