1. Niet onaardig en ook niet erg Japans (meer). Als je niet weet wat sushi is zul je het niet merken wat er allemaal beter zou kunnen. Bijvoorbeeld geen gember op tafel, hoe kom je er op, en de wasabi is zo flauw als groene mierikswortel (wat het waarschijnlijk ook is) Dat is echt niet goed!
    De rijst is op temperatuur (niet koud) en lekker en dat geldt ook voor de vis. Beperk je tot de klassiekers, die zijn goed.
    De warme gerechten lijken veel op elkaar, ws door de sauzen en bijvoorbeeld de gebakken spek was aangebrand op de (vieze?) gril, een smaak die nog uren bleef terugkomen. Dat gebeurde ook bij de biefreepjes. Bij de lamspiesjes was het nog ok!
    Ik ben geen voorstander van het -all you can eat- principe. 24,95 voor 20 gerechten is gewoon ook nog steeds prijzig! In een normale sushi restaurant zal de prijs niet erg afwijken. De bediening is snel en dat is logisch in dit AYCE restaurant, hoe sneller de gerechten komen hoe sneller je vol voelt en je wellicht afhaakt na de 2e of 3e ronde (kassa!)
    Ook hebben ze obers die telkens komen vragen of je nog wat wilt drinken, dat is de andere adder onder het gras.

All met all. Het was een verassing te ontdekken dat je in ermelo sushi kan eten. Het was lekker, maar we misten de sparkle om de prijsstelling helemaal goed te maken. Neem de tijd om alle ronden te benutten, anders kun je ook gewoon per stuk gaan eten, of in een menu.

6,3