1. Ik heb hier dinsdag 2 augustus voor het eerste gegeten met 3 volwassenen en een kind.

Het pand ligt tegenover het NS-station Venlo.
    Het pand oogt niet uitnodigend en ziet er klein uit, maar zo zie je maar: niet alles is wat het lijkt!
    Van binnen is het erg groot, ruimte voor denk ik 250 man en er is ook nog een kinderspeelruimte. Interieur erg gezellig, niks op aan te merken.

Er is heel veel keus, van voorgerecht tot nagerecht.
    Diverse hapjes, haring, soepen en nog veel meer.
    Als hoofdgerecht wat groente gewokt en dat met een biefstukje en lamskotelet gecombineerd, heerlijk!
    Tafelgenoten van mij hadden vis besteld, ook zij waren erg tevreden. Het dessert was ook erg uitgebreid, veel ijssoorten, vers fruit, gebak, spekkoek, chocoladefontein en nog veel meer. Wij hebben deze avond dus heerlijk gegeten!

Prijzen vonden wij persoonlijk erg voordelig! Drankjes gemiddeld 1,75 euro. Personeel erg vriendelijk en professioneel.

Wij komen hier graag terug!