Op dit adres zit nu: Mido

1. Helaas geen goede ervaring. Vanmiddag op het terras heel lang moeten wachten op het voorgerecht (tonijnsalade en soep) en nog veel langer (bijna een uur) op het hoofdgerecht. Ja, het was druk en daar hebben we alle begrip voor. Echter geen begrip indien gasten die ruim een uur na ons wel het gerecht op tafel krijgen en wij na ruim een uur nog niet. Het excuus was dat het gerecht moest garen (sliptong?!). Zeg dan gewoon van te voren dat de keuken het door de drukte het niet aan kan en dat we beter van de "kleine kaart" kunnen bestellen en niet het tweegangenmenu moeten kiezen! De club sandwiches kwamen namelijk bij de andere gasten wel in rap tempo door! We kregen ook niet de indruk dat de bediening bij de keuken had gereclameerd! Ja pas nadat wij opnieuw vroegen waar ons eten bleef! Wij gaan niet terug naar dit restaurant.

2,5

1. We betreuren het ten zeerste dat u dit gevoel heeft overgehouden aan deze lunch. U heeft uiteindelijk 1 uur en 51 minuten bij ons op het terras doorgebracht. Dit is idd iets langer dan gebruikelijk voor een 3 gangen lunch, maar gezien de drukte die die dag heerste is dat wel verklaarbaar. Ik zou graag willen aantonen dat het ook anders kan, maar dan moeten we die kans natuurlijk wel krijgen. U kunt evt contact opnemen via info@grandcafelebaronzeist.nl als u geinterreseerd bent in een cadeaubon die we u kunnen doen toekomen. Met vriendelijke groet de medewerkers van grandcafé le Baron