1. Nog nooit zoiets meegemaakt, echt verbijsterend! Nadat onze bestelling perongeluk aan de tafel naast ons was gegeven dacht de serveester dat ze het bord van de buurman zonder pardon voor mijn neus kon zetten. Het bord stond zeker al 3 minuten op tafel en meneer had de frietjes al in de saus gedipt en er lekker van gegeten. De serveester vond het de normaalste zaak van de wereld "oh meneer sorry ik heb een fout gemaakt deze is eigenlijk voor de tafel naast u". En hupla zo kreeg ik het bord van mijn buurman, waar dus al van gegeten was. De serveerster begreep niet dat wij zo verontwaardigd reageerden: "er is alleen gegeten van de frietjes!!". Na tegensputteren van ons haalde ze het bord toch weg en kwam binnen een minuut terug, duidelijk met hetzelfde bord alleen een nieuw bakje saus. Er kon geen excuus vanaf het was duidelijk dat ze totaal niet begreep wat ze nou eigenlijk verkeerd had gedaan. Bizar dat zo iemand in de gastvrijheids industrie werkt, die snapt het duidelijk niet.

Overigens was het eten heerlijk, en de andere collega (die excuses aanbood voor het gedrag van haar collega) was wel erg gastvrij.

4,5