in Hulst

Gezellig restaurant aan de Nieuwe Bierkaai in Hulst

1. Hele slechte ervaring. Het was druk: pizza's mochten niet meer besteld worden. Serveerster wist de namen van de gerechten niet te benoemen, waardoor veel verwarring bestond. Met 7 personen 3 verkeerde gerechten gehad. 2 gerechten werden teruggenomen en daarvoor in de plaats kregen we een pasta die werkelijk niet te eten was; hebben we laten staan. Tapas schotel leek wel een bord met kliekjes (aangebrand bovendien), vissaus was flauw en smakeloos, de lasagna en de cantallonnie was precies hetzelfde, friet ipv bestelde pasta, bestelde drankjes werden niet geserveerd. Kok probeerde het nog wat goed te babbelen ("Ja.heb het al vanaf vanmorgen erg druk, en waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt etc etc) maar daar hadden wij geen boodschap meer aan. Koffie en dessertje in een ander restaurant genomen. Ons zien ze daar never nooit meer terug. Jammer want wij zijn grote liefhebbers van de Italiaanse keuken. Maar dit kan ik zelf als hobbykok stukken beter, lekkerder en goedkoper.