Op dit adres zit nu: Grill-ig's Broertje

1. Wij gaan om de paar weken ergens eten waar we nog niet zijn geweest, soms is dat een culinaire ervaring en soms valt het ontzettend tegen! Doordat we al meerdere keren op div. plaatsten aan het steengrillen hebben deelgenomen, kunnen wij daarom ook een goede vergelijking maken tussen deze verschillende restaurants. Dit was dan ook eens maar nooit meer!!! Bij binnenkomst werden we helelmaal achterin geplaatst, mijn eerste glas cola was gemengd met de vorige resten van jus orange.
    Vlees,vis, weinig variatie. Geen salade's, champignons, uien of paprika. Geen warme sauzen zoals b.v. satésaus wat je bij andere toch echt wel erbij krijgt. Frites waren continu op en als het er wel was dan waren de schaaltjes om het erin te doen weer op, 10 min. op de mayonaise gewacht en toen was de frites weer koud!!
    Dus voor ons echt geen aannrader!