1. Eergisteren gegeten bij de pannenkoekenhoeve. Daar gekomen via vakantie veilingen. Het is ons zeer goed bevallen, gezellige sfeer, aardig personeel en zoals al aangegeven de banen inderdaad ietwat verouderd maar toch prima vermaakt. Je word er toch altijd fanatiek van. Maar even het volgende, ik erger me toch aan mensen die lopen te zeuren dat een andere soep enz niet kan, het staat toch overal duidelijk vermeld? En dan ook nog "reclame" maken voor andere bedrijven. We hebben ook nog moeten lachen er zaten mensen voor ons die vroegen of ze voor 3 euro meer dan het andere maand menu mochten dat waren dan de spareribs. Haha. Via vakantie veilingen waren we 35 euro kwijt voor 4 personen en voor dat geld hebben we ons toch 3 uur geamuseerd. De soep en de pannenkoeken waren prima. En nog een lekker ijsje na. Wat wel je nog meer? Echt lang geleden dat we zulke lekkere pannenkoeken hebben gegeten.