1. Club van Tien

Wij hebben als vriendenclub dit restaurant gekozen aan het einde van onze jaarlijks uitje. De entre is gesloten maar eenmaal binnen, jammer dat die bel zo hard stond, waren we verrast. Heel sfeervol. Wij namen plaats op het terras en hadden een geweldig uitzicht op de Waal. Jammer van de regen dat we naar binnen moesten. De keuzes waren verschillend. 3-gangen keuze menu en A la Card werd er gegeten. Het maakte geen verschil in opmaak of smaak. Alles smaakte perfect. De bediening was heel voorkomend. Alleen hoeft het servet niet steeds over de leuning gelegd te worden als je even de tafel verlaat. Deed een beetje lachwekkend aan. Het wijnglas had iets meer gevuld mogen zijn. De amuse vooraf en de teramiso bij de koffie van het huis waren verrassend. Ook hier geen onderscheid in menukeuzes. Hier gaan we zeker nog eens terug.