Op dit adres zit nu: TR3S

1. We hadden hoge verwachtingen van deze prachtige locatie aan de Waal. We zaten buiten op het terras en het uitzicht is echt geweldig. Je zit daar heerlijk. Bediening was erg vriendelijk, maar lijkt (zoals meer mensen hier zeggen) wat onervaren en ziet bijvoorbeeld niet snel dat je glas leeg is en laat je lege bord redelijk lang staan. Het eten vonden wij echt onder de maat. Het vlees was lauw en er leek over het algemeen weinig aandacht aan de gerechten te zijn besteed. Sla zonder enige vorm van dressing een ietwat aangebrande gepofte aardappel. Beetje matig voor wat je moet betalen vinden wij. De locatie maakt veel goed, maar wij gingen toch met een vervelend gevoel weg omdat we de prijs-kwaliteitverhouding absoluut niet vonden kloppen. Jammer, want het heeft absoluut potentie. Dus kom op eigenaars: een stapje erbij met de kwaliteit en de training van het personeel en jullie hebben hier een gouden stek!!

5,9