1. tevreden

Uitstekende bediening door 2 vlotte meiden die vol vrolijkheid en klantvriendelijkheid waren. Dus al direct een goede binnenkomst.
    Het eten wederom Spareribs waren nu zeer goed, lekker van smaak en lekker warm. Dus mijn eerdere (negatieve) recensie over deze eetgelegenheid is vandaag helemaal goed gemaakt met deze goede service en het lekkere eten.
    Tot de volgende keer.

Vorige recensies van tevreden

• Ontevreden

Dit was de 2 de keer dat wij er waren met 4 personen.
    De eerste keer was alles top waardoor wij nogmaals terug kwamen.
    Bij binnenkomst werd ons geen tafeltje gewezen en gingen dus zelf maar ergens zitten.Wij waren de enige klanten op dat moment.
    Eerst werden de tafels verder voorzien van glazen waarna na 10 minuten eindelijk iemand kwam met de menukaart en wat wij wilde drinken.Ons voorgerecht een eenvoudige salade werd pas na een halfuur gebracht.Ongeveer 3/4 uur later wenkte ik naar de gastvrouw welke gewoon achter de bar bleef staan en vroeg ik maar waar ons hoofdgerecht bleef deze zou er aan komen en na 10 minuten was dat inderdaad het geval, ondertussen rammelend van de honger.
    Van 1 gerecht waren de spareribs nog van koud, 1 persoon wilde geen sla daarbij hebben wat er toch op het bord bij lag, 1 persoon had varkens sate welke nog rood was van binnen tevens waren de eerste keer 3 stukken spareribs p.p. en nu maar 2 kleine stukken p.p. De 2 dames waren niet erg vriendelijk en hadden met zijn drieën meer schik achter de bar met elkaar dan dat deze oog hadden voor de klant.Ook aan andere gasten werd niet veel aandacht aan besteed ondanks dat er maar 3 tafels bezet waren ook deze moesten naar de gastvrouwen lopen om iets te kunnen vragen.
    Op een gegeven moment wilde wij afrekenen en deed mijn hand omhoog. 1 gastvrouw zag dit en zei ik kom eraan waarna ze gewoon verder ging met het lachen achter de bar met haar 2 collega,s. Eindelijk kwam er dan iemand met een kistje en ik deed het bedrag daarin en men liep met het kistje weer weg voor het wisselgeld erin te doen.Bij het weggaan werd er niet eens meegelopen of gedag gezegd ondanks dat men niets aan het doen was en nog steeds achter de bar aan het geinen waren met elkaar.
    Deze ervaring was dus niet zo prettig en denk dat dit mede kwam omdat de baas achter in de keuken bezig was en nu niet in de zaak was om hier oog op te houden of de klanten goed en prettig bediend werden, de sfeer word mede bepaald als deze man zelf aanwezig is en zich als een echte gastheer zich opstelt.Jammer zo,n ervaring en zullen er niet zo snel meer naar toe gaan.

2,6