1. Goede kaart, kwaliteit van eten was goed en schotels zagen er verzorgd uit. Jammer van het ongeïnteresseerde en afstandelijke personeel. Je voelt niets van de traditionele Griekse sfeer en gastvrijheid. In het begin wordt een uzootje op tafel gezet, maar zonder een woord te zeggen. Niet van" hartelijk welkom, fijn dat u er bent " of " heeft het gesmaakt " of " kan ik u nog wat te drinken brengen ". Het lijkt wel of elke vraag lastig is. Bedienend personeel kijkt ook chagrijnig, geen greintje vrolijkheid. Als je dan ruim driehonderd euro uitgeeft ( met 8 pers.) mag je toch wat anders verwachten. Ik heb dan ook geheel tegen mijn gewoonte in, geen fooi gegeven.
    Echt jammer, want ze zitten op een gouden plek met een goede kok. Leer personeel eens wat klantvriendelijkheid is, en laat ze opereren als een dynamisch, vrolijk team.
    Dan voel ik mij gast en kom terug.
    Succes.