Op dit adres zit nu: Il Cardellino

1. Dirk 103 punten

Beste Simone ik ben heel blij dat je een leuke avond bij ons hebt gehad ondanks je herstel van je rug en dat je binnen moest gaan eten i.v.m. je rug klachten .Echter was het heel mooi weer en zaten de andere gasten allemaal buiten wat een beetje zuur voor jullie was.Hopende op een snel herstel van je gezondheid en jullie binnenkort weer terug te zien . Uitbater Dick Kats T, Katshuus

Vorige recensies van Dirk

• Dirk

Beste Mevr; Carla het betreurt mij ten zeerste over de ervaring die u bij ons Restaurant heeft beleefd. Echter werd alles aangeboden in buffet vorm. Keuze uit 2 huisgemaakte soepen. 2 soorten broodjes onbeperkt. De veluwse gildecorn & de witte Veluwsebol van bakkerij van Looiengoed uit Putten. Keuze uit kaas en de gerookte achterham van slachterij Ter Weele uit Oene onbeperkt. Deze werd op verzoek aangevuld i.v.m warm weer want hygiene staat bij ons hoog in het vaandel. 2x een drankje werd door de ober keurig verzorgd op het terras. En dat voor de prijs van 9 euro voor de vereniging die ik steun. Uitbater Dick Kats & Chefkok T, Katshuus

• Beste fam . Bruinink, inderdaad was het geen enkel probleem dat u met 7 personen kwam dineren. En het klopt dat er toen nog maar enkele tafeltjes binnen zaten. Echter 10 min later kreeg ik een telefoontje dat de serveerster, die deze avond zou werken een ernstig auto ongeluk had gehad en niet kon werken deze avond. Dit heb ik uw echter ook aangegeven en u had hier ook alle begrip voor. Verder ben ik 2x aan u tafel geweest of alles naar wens was [is standaard bij ons]. Ik vind het heel vervelend dat uw toen niet heeft aangegeven over de extra groente en frites. Service staat namelijk heel hoog bij ons in het vaandel. Met vriendelijke groet, Chef Kok & Uitbater Dick Kats 'T Katshuus

• Beste fam. Bruinink. Inderdaad is er dinsdag 30-08 het een en ander niet goed verlopen.Toen u binnen kwam met 7 personen was dit ook geen enkel probleem want er zaten immers maar twee tafeltjes. Echter 10 min later kreeg ik te horen dat de serveerster die deze avond zou werken een auto ongeluk had gehad en in het ziekenhuis lag. Op dat moment liep ook nog eens de zaak helemaal vol. En moest ik dit allemaal zelf doen. ik ben meerdere malen bij u aan tafel geweest en gevraagd of alles naar wens was. (Wel jammer dat u dit op dat moment niet aangeeft over de groente en aardappels). De gasten hadden deze avond na enige uitleg ook begrip voor deze situatie .Mijn excuus van deze ervaring en hopende u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Chef Kok Dick Kats

• Dirk

Beste hobby kok; Dat wij de kwaliteit van een top restaurant leveren wisten wij al. Want kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Vers en streekgebonden geven de voorkeur. Echter onze zaak heeft een gezellige huiselijke sfeer met een warme uitstraling. Zie foto's. Gem. waardering een 8? Als u voor luxe gaat betaalt u ook de hoofdprijs. En ik kan u verzekeren dat u er de helft krijgt als bij ons voor een veel hogere prijs. Chef Kok Dick Kats.