1. J. Kunst

Via de mail heb ik aangegeven te willen reserveren voor een groep mensen (diner). Ik kreeg echter geen bevestiging. Tijdens het daaropvolgende telefoongesprek excuseerde de eigenaresse zich vanwege het feit 'dat het druk was en dat ze nog geen tijd had gehad'. Een klant heeft hier niets mee te maken, de zaken horen gewoon voor elkaar te zijn.

Wat opvalt is dat de medewerkers er niet erg professioneel uitzien. Er was een ober die witte sneakers aan had, waar zand aan zat. Ook werd er door de bediening gevraagd om de glazen aan te geven bij het opruimen. Dit hoort iemand uit de bediening nooit zelf te vragen. Als de klant het zelf aanbiedt, is het een ander verhaal. De eigenaresse is ook geen toonbeeld van representativiteit. Er werd soms plat gesproken, als er iets werd aangegeven werd dat beantwoord met 'jo'.

Tijdens de avond werd er vreselijke muziek gedraaid. Begrafenismuziek (Mieke Telkamp) en vreselijk saaie, liftmuziek

Het eten was voldoende. Niet speciaal, maar het smaakte goed. Ook het toetje was lekker.
    Een persoon uit het gezelschap wilde wat bestellen van de kaart die buiten hing. Echter, bleek deze menukaart sterk verouderd en dus kon hier niet van worden besteld. Deze menukaart is nog steeds niet verwijderd en hangt er nog.

Uiteindelijk beoordeel ik dit restaurant als onvoldoende. Er heerst een gebrek aan professionaliteit.

5,1