Restaurant verhuisd

Dit restaurant is verhuisd naar Mient 3, 1811NB Alkmaar

Op dit adres zit nu: Brownies & DownieS

1. Mooi pand en leuke en vriendelijke ontvangst. Het eten was helaas een behoorlijk teleurstellende ervaring. De kok lijkt zich volledig te hebben verloren in het maken van zo mooi mogelijk kunstwerkjes op de borden en daarmee regelmatig de kwaliteit van het geserveerde behoorlijk uit het oog te verliezen. Enkele voorbeelden; de gepaneerde kabeljauw smaakt eigenlijk naar heel gewone kibbeling, de gamba’s worden in stukjes gehakt geserveerd en smaken te ver doorgebakken en hier en daar zelfs aangebrand. In de salade ontbreken de speciaal bestelde asperges. Hoofdgerecht parelhoen is weliswaar goed op smaak van een dusdanig kleine portie dat ik me oprecht afvraag hoe de voorgerechtversie (je kan alle gerechten als hoofd- en voorgerecht bestellen) er uit ziet. Al met al is het gebodene voor de behoorlijke prijs die je kwijt bent ver onder de maat.

Samengevat heel matig en voor liefhebbers van pure en eerlijke producten zeker geen aanrader.