1. Erwin 11438 punten

Vorige week een lunch genoten bij Brasserie Westbeer.
    Een erg leuke locatie met zicht op het water en de zeevaart. Wanneer wij binnenkomen is het restaurant niet vol. Dat wordt het ook niet hoewel het wel redelijk gevuld is.
    De dame die vraagt of wij gereserveerd hebben komt wat onsympathiek over. Het lijkt wel of het ons kwalijk wordt genomen dat wij niet gereserveerd hebben. Mogelijk niet zo bedoeld maar het komt wel zo over.
    Gelukkig worden wij overgedragen aan een ander lid van de brigade die ons vriendelijk bedient. De drank en kaarten worden vlot doorgegeven. Daarbij wordt een schaaltje nootjes op tafel gezet. Een kleine geste maar erg gewaardeerd.
    We bestellen een hamburger van de chef en een uitsmijter rosbief. Ook nu laat de bestelling niet lang op zich wachten. De hamburger is goed maar altijd lastig eten. De uitsmijter is prima gebakken en heeft ruim voldoende rosbief. Jammer dat er potjes met fijn zout en peper op tafel staan. Lekkerder is toch deze zelf te malen.
    Eten krijgt een 8. De lunch was goed. Service eveneens een 8. De dame aan onze tafel was alert en deed haar werk netjes. Sfeer ook een 8. Het is een leuke locatie. Prijs kwaliteit een ruime 7. De prijzen zijn redelijk tot goed voor een lunch.
    Als lunch locatie zeker een aanrader. Wellicht gaan we eens het dinner proberen.