Op dit adres zit nu: Cousteau

1. Van de week met zijn 2'en hier gegeten. Wij vonden het er zo leuk uit zien en hadden goede ervaringen met wonders zaandam, dus wij kwamen voor een mooi avondje tafelen.het duurde ruim een half uur voordat wij eindelijk de kaart kregen. Nadat de serveerster het drankje van mijn vriend had omgegooid ( over ons en onze buren)en er niet meer dan een 'euh sorry hoor' van af kon, werd het verkeerde gerecht bij ons gebracht. Uiteraard geen probleem, maar dat de volgende serveerster op botte toon aan mij vroeg ' ja, nou, wat had je dan?' en vervolgens ronduit geirriteerd ' ja wèlke salade' vond ik niet gepast. Om drankjes moesten we blijven vragen ook al stonden onze glazen al een flinke tijd leeg, als mede de rekening. Ook vonden wij de prijs/kwaliteit verhouding qua gerechten zeker niet terecht. Flinke tegenvaller en voor ons een nare nasmaak. Nooit meer wonders egmond!