Op dit adres zit nu: Royal

1. Chris 4219 punten

Gisteravond hier genoten van een zes gangen diner (waarvan 5 daadwerkelijk genomen). Mijn zus heeft me hier, gezien mijn naderende verjaardag, met een groupon op getrakteerd. Allereerst wil ik Rendez-Vous complimenteren op het feit dat ze geen nadrukkelijk verschil vertoonden tussen de service en kwaliteit voor een gewone klant ten opzichte van een klant met groupon (ik weet dat dit vaak wel het geval is). Volgens mij heeft dit dan ook niet te maken gehad met dat ik bij Eet.nu werk, want dit lijkt ze niet duidelijk te zijn geworden.

De amuse was super, werkelijk een goed gevonden combinatie. Een van de voorgerechten was de runder carpaccio, waar ik (zoals in veel van mijn recensies al wordt weergegeven) groot fan van ben. Deze was nog beter dan die bij de lunch (van eerder op de dag, toevallig!), deze was nog wat lekkerder. De verschillende gerechten waren wat uitgebreid om volledig te onthouden, maar ik kan in ieder geval met zekerheid stellen dat ze stuk voor stuk enorm lekker waren, mooi opgemaakt en van duidelijk hoge kwaliteit.

De sfeer was deze avond nog beter dan wat met de lunch al te merken is, het was er gezellig druk, zo'n beetje het hele terras zat vol, en het was er behoorlijk gezellig. Bij de restaurants hiernaast was het zodanig druk dat ik het waarschijnlijk vervelend zou hebben gevonden, maar dat pakken ze hier dus zo'n beetje het beste aan. Ook de medewerkers droegen hier nu nog meer aan bij, ze waren heel vriendelijk, pasten qua uitstraling ook goed bij Rendez-Vous (goed verzorgd, nette kleding, niet saai maar ook niet overdreven uitbundig zal ik maar zeggen).

De service was zoals te verwachten prima, wederom zou het nog iets sneller mogen, maar je merkt dan ook goed dat Rendez-Vous het midden houdt tussen een top restaurant, en het type restaurant zoals je die zo vaak vindt op een markt. Ik ben er zelf wat te ongeduldig voor, maar voor een lange avond dineren lijkt dit concept me perfect.

Wat me opviel, is dat ondanks dat er dus zes gangen inbegrepen waren, de gerechten niet zo klein zijn zoals ik zou verwachten. Het is ook net niet te veel, maar wegens mijn dieet wilde ik hierdoor geen nagerecht meer, deze heb ik wel zien langskomen en leken mij dan ook een zeer goede keuze.

Gezien ik niet zelf betaald heb, kan ik de prijs kwaliteit niet oprecht beoordelen, maar zover ik weet wat het gekost heeft, was die verhouding heel goed in orde.

Wederom wil ik Rendez-Vous complimenteren, dit is het eerste diner wat ik hier genoten heb, en ze maken het beeld wat bij de verschillende lunches hier geschept is, meer dan waar. Ik durf zelfs te beweren dat hoewel de lunches al bij de top van dit gebeid hoort, het diner nog beter is. Rendez-Vous is voor mij persoonlijk al sinds het eerste bezoek een favoriet, dat blijft nu natuurlijk het geval, ze hebben dat gevoel van waardering alleen nog maar vergroot. Wederom bedankt voor een prima verzorgt en zeer smakelijk bezoek, dit zal wat mij betreft zeker nog vervolgt worden!

Vorige recensies van Chris

• Chris

Vanmiddag hier weer eens gegeten met de Eet.nu lunch. Zoals bij mij inmiddels gebruikelijk is wanneer ik op de markt van Sittard eet, heb ik weer de rundercarpaccio genomen. Zoals gebruikelijk vond ik het weer prima smaken, dit maal was het gelukkig wel een redelijk vullend gerecht (bij de concurrent was het iets lekkerder, maar voor mijn gevoel was het gerecht toen wel wat kleiner). Het gerecht zag er ook wederom zeer prima uit, maar dat ben ik inmiddels ook zeker gewend van Rendez-Vous.

De service was (ook zoals gebruikelijk) zeer goed, het serveren van de gerechten had van mij nog wel ietsje sneller gemogen, maar aangezien de lunch er is om gezellig te babbelen (informele teambuilding zou ik het noemen), is dat niet zo heel erg. Vooral ook omdat het lekker warm was buiten, en het een prima terras is daar. Er zaten ook best veel mensen buiten, maar gelukkig was het bij Rendez-Vous niet zodanig druk dat dit storend was.

De sfeer was dan ook helemaal prima, hier moet je natuurlijk als bezoeker deels zelf voor zorgen, maar zover het te beïnvloeden was, deden ze het hier vandaag helemaal goed. We zijn eerder bij Rendez-Vous geweest en ik kan oprecht zeggen dat ze een sterke verbetering laten zien, voor een vrij nieuw restaurant zijn ze al enorm goed en ik denk dat ze alleen maar beter zullen worden.

De prijs had van mij natuurlijk lager mogen zijn, Rendez-Vous is natuurlijk niet de goedkoopste zaak op de markt. Het verschil met een groot deel van de concurrentie is echter dat je ook echt een goed gerecht krijgt voor wat je betaald, niet te weinig, en op alle vlakken prima verzorgd. Als je goedkoop wilt gaan eten op de markt zal ik dus niet meteen Rendez-Vous aanraden, maar zoals me inmiddels allang duidelijk was, zal ik dat zeker wel doen wanneer je echt goed eten wilt, voor een redelijke prijs en met echt goede sfeer en service!

Rendez-Vous, wederom bedankt voor de goede kwaliteit, het blijft een genot om bij jullie te komen eten!

• Hier gegeten tijdens mijn eerste Eet.nu lunch. Bij aankomst hadden we wel even moeite dit restaurant te vinden, het is nogal ingetogen wat uitstraling betreft. Dit staat echter al op de planning, dus dat wachten we nog af.

Het eten zelf was absoluut super, ik heb gekozen voor een runder carpaccio salade. Normaal ben ik niet snel fan van salades, maar dit is een van de weinige plaatsen waar dat zodanig lekker smaakt, dat iets minder gezonds weinig meer toevoegt qua smaak. Ook moet ik zeggen dat het eten er gewoon mooi uitzag, dat zie je ook lang niet overal.

De sfeer was niet geweldig, maar wat wil je wanneer er uiteindelijk twee tafels bezet zijn? Ik verwacht dat het er heel gezellig kan zijn, vooral als het wat drukker zou zijn. Een keer in de avond gaan nadat de uitstraling verbeterd is, lijkt me een aangenaam voornemen. Overigens is de inrichting van het restaurant wel al heel mooi en valt het bij mij in ieder geval perfect in de smaak.

Het is er niet echt goedkoop, iets boven gemiddeld geloof ik. Maar wat je ervoor krijgt is zodanig goed, dat ik het er graag voor over zou hebben, een volgende keer dat ik uit eten ga. Overigens is de eigenaar heel aardig en legt hij alles prima uit, ook speciale wensen of wijzigingen zijn geen probleem. Ik verwacht dat deze zaak met een verbeterde uitstraling absoluut succesvol kan worden. En ik gun het ze van harte!