Op dit adres zit nu: Brasserie Pastis

1. Wat ik hier heb meegemaakt is me nooit eerder overkomen, om onze vakantie af te sluiten dachten we te gaan eten bij t Moment, we wilde bestellen en er stond geen vegatarisch op het menu dus vroegen we daarna, helaas was er alleen maar salade met noten en vruchten of een kaassouffle??? hnou om de pret voor de andere niet te drukken koos mijn dochter iet wat teleurgesteld voor de kaassouffle met friet, wij bestelde het 3 gangen menu en wilde beginnen met soep en andere met Carpaccio , lijkt me niet zo heel ingewikkeld, maar we zaten maar te wachten en te wachten..... mensen na ons kregen de voorgerechten uitgeserveerd en na 50 min vroeg ik waar ons eten bleef, Britt zou het even gaan vragen, na 10 min kwam ze terug en zei het duurt nog 15 min , dat werd me echt te lang want we zaten om 10 over 7 aan tafel en om kwart over 8 werd ons verteld dat het nog een kwartier zou duren. Ik vroeg de rekening voor de drankjes en kreeg deze , deze was absurd hoog, ook omdat we veel gedronken hadden , je zit met 3 kinderen meer dan een uur aan tafel , die vervelen zich dus drinken drinken drinken.. geen enkele tegemoet koming alleen de verontschuldiging dat ze een ziekmelding hadden, ja dat kan en is heel vervelend maar andere kregen hun eten wel.
    Ik stop er nooit meer, jammer!!

1,3