Deze zaak is verhuisd naar Johannes Huddeweg 10, 6827 CB, Arnhem

Op dit adres zit nu: Meet & Ribs

1. Richard

Mooi ingericht restaurant, maar jammer dat sommige tafels zo dicht bij elkaar en in het verlengde van elkaar staan waardoor er maar een grote kier tussen de tafels zit en het dus net is of je met de gasten naast je aan 1 tafel zit.

Het eten is ronduit slecht. Sushi waarvan de rijst nog lauw is (wat is dat vies), taaie inktvisringen, smaakloze soep met zompige, te lang gekookte dumplings, etc. En terriyaki wil hier zeggen: na het bereiden van het product (zalm, biefstuk, etc) gewoon even een koud terriyaki sausje erover doen... niet lekker. Dit geldt in ieder geval voor het all you can eat principe, maar ik kan me niet voorstellen dat dat voor andere opties anders is.

Onze ober was ok, maar duurde soms erg lang voor de volgende 'gang' werd opgenomen en geserveerd terwijl het niet super druk was.

Conclusie: never again.

2,9