1. d.leenen

Afgelopen maandag hier geweest, lekker en goedkoop en goed gegeten. Geen cullinair hoogstandje maar wel lekker en voldoende, personeel kindvriendelijk en verder ook heel vriendelijk. Wij waren ook via vakantieveilingen en we hadden er geen problemen mee dat de kinderen champignonsoep kregen, het zat immers bij menu van de maand dat weet je vantevoren en onze kids lusten deze soep ook niet, maar dat hebben wij opgegeten...
    Pannekoeken konden we voor de kinderen ook naturel bestellen, ham/kaas en ananas zaten in het maandmenu. Verder kregen we dame blanche als toetje en kregen de kinderen een muntje en voor dat muntje mochten ze een speelgoedje uitzoeken na het eten.
    Ook zat er een potje midgetgolf bij dit alles voor ongeveer €25.-. Wij vonden het een geslaagde dag en hebben het er hartstikke goed gehad, wat ons betreft is het heel reeel wat we hebben gehad voor ons geld, we gaan zeker een keer terug.
    O ja ook zijn er allerlei speelhoekjes voor de kids dat vonden ze bij ons ook heel leuk.