1. Ria 2269 punten

Van de week hier gegeten. Eerst paar dagen ervoor reservering gemaakt, blijkt die reservering bijna niet te vinden te zijn. Stond niet in het boek, maar op iemands mobiel. Raar.
    Maar goed, we konden kiezen waar we wilden zitten, en kozen voor een tafel vlak bij de bar. Gezellig

Voorgerechten werden opgenomen, tortillachips met guacomole, meatlove en een varkenshaasje als voorgerecht.

Het was wel even wachten, maar was helaas niet echt waard: tortilla chips: klein mandje met alleen chips, en bakje guacomole die tam gekruid was. Kleine portie zeg, had een bord verwacht met minimaal wat kaas erover heen. Chips waren nl wel warm
    De meatlove: gehaktballetjes met een pittige saus, ja, saus was wel pittig maar het vlees was nog net lauw te noemen zo koud.
    Idem voor de varkenshaas.
    Serveerster was nergens te bekennen, dus dan toch maar gaan eten.
    Bij het afruimen hier een opmerking over gemaakt, en ze zou zorgdragen dat het hoofdgerecht wel warm was.

Nou, zo'n teleurstelling als het voorgerecht, zo lekker was het hoofdgerecht.
    We hebben zitten smullen:
    satansribben: extra pittig gevraagd, errruggggg lekker
    entrecotes: botermals en perfect gegaard (medium)
    2de entrecote: medium well done, perfect klaargemaakt

Nagerechten:
    american cheesecake: niet nemen, zanderige bodem en wat er bovenop zit smaakt helemaal niet als een american cheesecake.
    chocomouse: aanradertje
    milkshake banana: aanradertje

Al met al, toch goed gegeten, maar door voorgerecht is beoordeling naar beneden getrokken, zou op basis van hoofd- en nagercht hoger uitvallen.
    hier komen we zeker nog een keer terug!!