Op dit adres zit nu: Vechtdalkok

1. Wij (gezin met 3 kinderen van 5, 4 en 2) hadden via Groupon van het restaurant gehoord. Het ligt echt in de middle of nowhere (navigatie instellen op Ommen) maar dat is ook wel de charme van het restaurant. Het was erg rustig (17:30) en de vriendelijke eigenaar had begrepen dat we om 18:00 uur gereserveerd hadden. Gelukkig hadden ze een mooie kinderhoek waar we even konden wachten. De gastvrouw bood aan of we daar ook wilden eten. Dat vonden wij natuurlijk erg leuk want de kinderhoek was via een trapje te bereiken en onze dochter van 2 kon dat niet alleen. Al onze kinderen aten gratis mee, ondanks dat de oudste 5 is en volgens de site zou hij dan 5 euro moeten betalen. De eigenaar meldde dat kinderen gewoon gratis mee-aten.
    Het biologische deel van het buffet was enorm lekker! (De patat en snacks waren denk ik niet boilogisch)
    De keuze was eenvoudig, maar gevarieerd genoeg voor ons.
    Het is geen buffet restaurant waar je enorme hoeveelheden en soorten aantreft. Wij hadden niet het gevoel in een vreetschuur te zijn beland, maar in een knus en gezellig restaurant.
    Ons zien ze nog wel eens terug!