1. Kay 36 punten

Wat een teleurstelling. Zijn met ons gezin van 3 personen hier gaan eten. Onze zoon nam een kindermenu en kreeg een overbakken (kurkdroog) en ongekruid stukje kipfilet met een handje friet. Het ijsje wilde hij niet, maar hier moesten we wel voor betalen.

Zelf hadden we een kaasfondue besteld. Was vrij prijzig en al helemaal voor wat je ervoor kreeg. Zeer karig allemaal. De kaasfondue zelf was lekker, maar je kreeg er 1/4e komkommer, een stengel bleekselderij in stukjes, een klein mandje brood en 4 voorgegaarde krielaardappelen en een handje slablaadjes bij. Dat was het, voor twee personen. Geen champignons, paprika, broccoliroosjes of bloemkoolroosjes, niets. Het schaaltje vleeswaar wat we erbij kregen bleken we achteraf apart nog 8 euro voor te moeten betalen.

Personeel is heel erg vriendelijk en attent en het restaurant zelf is verder heel mooi, maar we moesten E75 euro afrekenen voor 3 gerechtjes die echt heel minimalistisch waren. Nee, gaan hier niet nog een keer eten.

6,7