1. Wij hebben hier gisteravond gegeten. De bediening is vriendelijk en behulpzaam en de aankleding/ sfeer is gezellig. Voor het eten komen we echter niet meer terug. Een maaltijd salade met warme egmondse bollen viel erg tegen. Verteld dat ik vegetarisch wilde omdat dit mogelijk was maar het werd na 50 min. toch met vlees geserveerd. Kreeg met 5 min de salade terug: een grote koude bol geitenkaas met een gefrituurd iets er boven op. Als ze hadden gemeld dat het om een ordinaire maaltijdsalade met geiten kaas ging, was het ook goed geweest en hadden ze er niet zo'n groot bedrag voor hoeven te rekenen! Stelde dus niet veel voor! Mijn man had een spies van een hoen, die was prima. De pindasaus kwam echter uit de magnetron...

2,4

1. Graag wilde wij reageren op deze recentie , waarin iedereen vrij is om zijn beleving van ons pas geopende restaurant te vermelden.
    Echter hebben wij er alles aan gedaan om u klacht op te lossen, u heeft helemaal gelijk er is door onze jonge bedieningsdame een fout gemaakt om niet aan de keuken te vermelden dat u vegatarisch bent, ik heb direct u salade mee genomen en een nieuwe geitenkaas gegeven die afkomstig is van de Klompenhoeve uit Egmond en 100% biologisch , bij u salade hebben wij vers gesneden friet geserveerd en huisgemaakte mayonaise dit voor €14.50. wij hebben toen u aangaf dat u geitenkaas koud was, hier direct op gereageerd en gevraagd of we deze extra warm konden maken, dit wilde u niet, helaas kunnen wij u ontevredenheid daar niet door wegnemen. U bord was helemaal leeg en daarom heb ik zelf besloten dat we deze niet van de rekening halen omdat wij er voor 100% achter staan. Altijd goed als een gast een opmerking of klacht heeft daar staan wij zeker open voor, maar dan moeten wij ook in de gelegenheid worden gesteld om deze op te lossen, doordat wij u toch erg vriendelijk te woord hebben gestaan kunnen wij helaas niets met deze reactie. Toch stellen wij het erg op prijs dat u zelf een LEUK! eend heeft meegenomen als aandenken.