Op dit adres zit nu: Torino

1. Hans Rosielle

Bezocht op woensdag 18 juli met 4 personen. Zaten buiten op het terras op zeer comfortabele stoelen. Het Menu D'Oliveira was van grote klasse, creatief en vol van smaak sensaties. Als digestive bestelden we een Franse cognac. Onze verbazing was groot te zien dat deze werd geserveerd met een glas warm water, zodat we naar smaak de cognac op temperatuur konden brengen. Heel speciaal. Vrij veel gegeten bij verschillende restaurants, maar nog nooit zo'n goede service gehad. De bediening was zeer attent. Toen het wat later op de avond afkoelde, kwam de bediening zelfs met fleece dekens aan, zodat de dames het niet koud zouden krijgen. Een van de eigenaren vertelde dat het verstandig is om te reserveren, omdat, ook als je buiten zit en er binnen tafels vrij zijn, men die tafels binnen vrij houdt in geval van een weersomslag. Hoewel ze zo hun omzet beperken, ben je als klant wel verzekerd van een relaxte dineer ervaring. Zullen er graag nog eens naar toe gaan.

Hans & Shawna.