Op dit adres zit nu: TR3S

1. JM Veerman

Met 4 personen,al jaren bekend bij de Fuik, gedineerd op 4 juli. Vriendelijke ontvangst, uitstekend personeel, gezellige sfeer in een vol restaurant.
    Alleen het eten viel ons erg tegen. De hoofd gerechten, entrecote, lamsvlees en twee maal vis, waren allen veel te zout. Het speklaagje rondom het stukje lamsvlees was met het mes moeilijk door heen te komen. De amuses vooraf niet veel bijzonders, oa een gevulde olijf en een klein stukje gebakken kaas, konden ons niet bekoren. De coquilles St Jacques waren zonder meer bij beide tafelgenoten rauw. Jammer . Wij vonden de prijs/kwaliteit verhouding slecht. De wijnen daarentegen heerlijk, goed advies van de sommelier.Euro 25 voor een bodempje Calvados teveel !
    Wij komen niet meer terug bij de Fuik, zo'n hoge rekening voor een toch wat matig diner.

6,5