Let op: enkel het restaurant is gesloten. De zaak verzorgt wel nog catering.

1. Afgelopen zondag hier gegeten, en wat een aangename verrassing. Wij hadden zelf gekozen voor een 4 gangen menu en wilden ons geheel laten verrassen, en ik kan u vertellen, dat is super gelukt.
    De smaakpapillen hebben een topavond gehad alles was heerlijk bereid, en werd op een vrij unieke manier opgediend. Tel daarbij op de uitstekende bediening, adviezen qua wijnen , kortom een zeer geslaagde culinaire verwennerij.
    Wat ook heerlijk was om te zien, is hoe zo'n uitzonderlijk jong team, vol passie en ethousiasme hun best doen om het de gasten naar het zin te maken.
    Wouter, Kai en Wouter, ik kan jullie het vertellen het is jullie volledig gelukt, wij hebben een topavond gehad bij jullie.
    Zeker een aanrader voor wie van lekker eten en goede sfeer , Boven Water is het juiste adres voor een culinair avondje uit!