1. Na een aantal keer hier heerlijk te hebben gegeten en wat ons ongelooflijk goed was bevallen. Hebben wij besloten om bij Restaurant Merwezicht te gaan lunchen tijdens onze trouwdag. Vooraf heb ik met de Mariëlle, de gastvrouw kunnen bespreken wat onze wensen waren. De gastvrouw dacht met ons mee, van de tafel indeling tot aan het menu en welke wijnen we wilde enz. Dit was voor ons een zeer prettige ervaring daar je op zo'n dag al met veel andere dingen bezig bent. We begonnen met een heerlijke amuse. En daarna volgenden een geweldig driegangenmenu. Het personeel is vriendelijk en professioneel. De zaak is schittert en het uitzicht is ook geweldig. Kort samengevat, een top restaurant. Onze trouw gasten waren ook onder de indruk van dit alles. Ik raad een ieder Restaurant Merwezicht aan. Om iets te vieren, of om 'gewoon' te lunchen of te dineren.