1. Voorheen heette dit restaurant La lanterna waar wij regelmatig naar volle tevredenheid (tussendoor) kwamen eten. Buiten de pizza's viel vooral het stokbrood met zeer lekkere pittige kruidenboter altijd goed in de smaak.

Echter, nu is het restaurant overgenomen en het is er helaas niet beter op geworden; de pizza's smaken minder lekker dan voorheen, het gehakt op de pizza's smaakt anders en ligt er zo'n beetje in grote brokken 'opgekwakt'.

Maar vooral de kruidenboter is een drama; hij is wel zelf gemaakt, maar zo'n smakeloze kruidenboter hebben wij nog nooit geproefd. Geen knoflook, geen kruiden, gewoon boter zonder smaak (hij lijkt zelfs wel zoutloos??). Nog nooit zo'n flauwe smakeloze kruidenboter gehad in ieder geval.

En dat terwijl wij vaak speciaal voor de vorige kruidenboter (met veel knoflook en pepertjes) langs kwamen... Erg jammer, want de 'lekkerste kruidenboter ever' is nu veranderd in de 'smerigste kruidenboter ever'.

Ik denk niet dat we er nog veel gaan komen aangezien de pizza's ook niet zijn wat ze geweest waren.