in Kerkrade

lekkerste spareribs of Hemels-3-gangen keuzemenu vanaf 15,75

1. Stevens

Hier onlangs met een aantal mensen gegeten. De inrichting van de zaak was niet helemaal mijn ding, beetje gedateerd, veel nep-planten en dergelijke. Wel een zeer vriendelijke en behulpzame bediening. De saladebar was ook niet helemaal meer van deze tijd. Het vlees van mijn steak had nog iets malser gemogen (of dat nog lukt qua inkoop, geen idee?), maar was verder wel goed bereid. Op die vleesbereiding viel dus weinig af te dingen, dat was anders voor de fantasieloze garnering (wat saladefrutsels en twee aardappelkroketjes) en de smakeloze, kapotgekookte groente, minpuntjes op een in potentie prima gerecht. De portionering is buitengewoon ruim, mijn steak was 500 gram en ook de gerechten van mijn tafelgenoten waren ruim voldoende qua hoeveelheid. De prijs/kwaliteit is mede daardoor prima. Grote eters kunnen hier hun lol op voor een redelijke prijs.