1. Gisteren avond gezellig uit eten met vrienden. Nou dat gezellig was er snel af. We kwamen aan en werden naar een tafel gewezen op afstand daar kan je gaan zitten en vervolgens lieten ze ons 25min zitten zonder ons iets aan te bieden van drinken, ok het was druk maar een drankje en alvast een kaart is niet weg. Nadat we de bestelling hadden doorgegeven kregen 3 van de 4 een voor gerecht en 1 duurde maar en duurde maar. Na navraag te doen bleek de serveerster het verkeerde te hebben opgeschreven namelijk een hoofdgerecht, wel raar 5 hoofdgerechten en 3 voor gerechten (en voor de kinderen patat).
    Het voorgerecht netjes gekregen en we inmiddels 1,5uur binnen waren hadden de kinderen nog niets gekregen en kregen heel gek genoeg trek! De eigenaresse kwam aanlopen en vertelde ons dat er iets was mis gegaan en dat het onze eigen schuld was dat de kinderen nog niets hadden want wij hadden moeten zeggen dat de kinderen het gerecht bij ons voorgerecht wilden. Dit gerecht kwam inmiddels aan en werd simpel gezegd op tafel gesmeten omdat we vroegen waarom het zo lang moest duren.
    Uit eindelijk kwam het hoofdgerecht een lekkere pannenkoek. Nadat deze ruimschoots op was en we na een kwartier zelf maar de borden gingen stapelen werd ons verder niets gevraagd voor een toetje of koffie.
    We hadden hier ook geen trek meer en gingen zelf maar om de rekening vragen.
    Resultaat ruim 2 uur binnen 2 drankjes pp op voorgerechten gekregen waarvan 1 fout en te laat, hoofdgerecht deels op tafel gesmeten. Rekening was op 1 drankje pp na volledig in rekening gebracht. Toen we de vraag stelden of dit hier normaal was zei de eigenaresse heeft u gezegd dat u haast heeft nee wat klaagt u dan. Dat het zo lang duurt sorry we hebben het druk ik kan het u laten zien. Verkeerd gerecht ja we hebben vandaag 4 nieuwe personeelsleden.

Hier komen wij niet meer en zullen dit ook graag aan anderen vertellen in mond op mond reclame!