Let op: enkel het restaurant is gesloten. De zaak verzorgt wel nog catering.

1. T.beets

We zijn daar gaan eten met vrienden vanwege het hoge cijfer dat ze kregen op de site.
    Het is ons heel erg tegengevallen. Het voorgerecht leek wel een àmuse, zo klein was het. Het was wel leuk opgemaakt.
    Het hoofdgerecht, parelhoen, was aan 1 kant teveel gegrild, waardoor het verbrandt smaakte. De groente was lekker beetgaar en wederom leuk opgemaakt.
    Maar het gaat uiteindelijk erom dat de kwaliteit van het eten goed is en voldoende.
    Na vraag om plat water zeiden ze dat dat daarvoor € 1,50 zouden rekenen voor een goed doel. Dat vinden we geen bezwaar. Maar dan moet het niet op de rekening staan voor € 2 euro onder de noemer frisdrank.
    Dan is het niet geloofwaardig meer.

1. Beste T. Beets,

Jammer dat u het zo heeft ervaren. En de excuses voor het misverstand van het water, dit komt omdat de prijs van het water nog niet in de kassa staat.

Hoop u toch nog eens te mogen ontvangen, zodat u een andere ipressie van het geheel kan krijgen.

Met vriendelijke groet,

Wouter en het team van Boven Water