1. Geweldige avond gehad met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen.

Tijdens ons vakantieverblijf in Arcen zochten we een 'all-you-can-eat' wok. Via zoekmachine bij Happy Wok uitgekomen.
    Het was een rustige dinsdagavond. We waren er op tijd maar al het eten stond al klaar: zag er super vers en lekker uit. Best uitgebreid (zowel de voor- hoofd- als nagerechten)! De sushi was ook van hele goede kwaliteit. Qua eten, voor een wokrestaurant, scoren ze bovengemiddeld goed. Het personeel is heel vriendelijk en het restaurant maakt een hele keurige, schone en rustige indruk.
    Ook het sanitair is heel netjes en dat vind ik erg belangrijk! Ondanks dat er officieel geen oppas aanwezig was, werd er voor onze kinderen die avond een oppas voor de speelzolder geregeld! Wat een geweldige service. Als klap op de vuurpijl kregen we ook nog iets korting (die ik in fooi weer heb teruggegeven omdat we zo heerlijk hadden gegeten).
    We komen hier zeker een keer terug!