1. Helaas is de prijs van deze formule te hoog geworden doordat er vooral "veeleters" op af komen.

In het begin kon je voor onder de 20 euro lekker eten zonder opgeblazen naar buiten te gaan, en als je meer wilde moest je per gerecht bij betalen. Nu heeft men een soort eenheidsprijs voor schransen en dat is voor ouderen niet zo interessant.

Het afhalen was op zich wel goed maar de organisatie deugt niet, ze kunnen geen pieken aan en maken dan fouten.

Ik ga nog wel eens heen, maar mijn enthousiasme is behoorlijk getemperd, terwijl de formule in het begin prima was.

Mijn advies is: maak voor elk gerecht een prijs aan. Iets meer administratie maar een goeie computer moet dat aan kunnen.
    Een échte vernieuwing zou zijn op elke tafel een kleine touch-screen waar je aangeeft wat je wilt en die dan meteen geeft hoeveel op dat moment je rekening bedraagt.

Neem personeel aan voor lange tijd, niet alleen goedkope jonge meisjes tot 23..

De japanse gerechten zijn erg lekker, goed gemaakt, de chinese daar weet ik wel betere restaurants voor.

6,3