in Goes

Heerlijk dineren in een gezellige, huiselijke sfeer.

1. Na een lichtelijke flop vorig jaar wilden wij het nog eens proberen met de familie bij de Lachende koe. Ik had m'n ouders vorige keer al gezegd dat ik het vrij duur vond, maar goed, we gingen een 2e keer proberen, dit was tevens de laatste keer.

De "amuses" voor zover je dit mocht noemen, waren een stukje worst, wat snoeptomaatjes en wat zilveruitjes! Hoe goedkoop wil je het hebben.

We hadden onze drankjes besteld en gekregen, vervolgens kwam er een minuut later weer iemand de drankjes brengen, terwijl we ze al hadden (lekker lomp).

Er was ook een blik personeel open getrokken en ieder had een andere taak, erg onhandig vonden wij zelf en ook 14/15 jarigen, die niks van het horecavak weten. We hadden de dagsuggestie van zeewolf met asperges. De zeewolf was lekker, maar de asperges koud. Verder krijg je frieten in een snackbarpuntzak, die ook nog eens uit de standaard valt en de hele tafel bezaaid licht met frieten. Ok we konden er wel om lachen, maar toch. M'n zusje had als dessert dame blanche met koude chocoladesaus (hoort toch echt warm te zijn) en hij smaakte ook naar chocomel, terwijl het volgens mij vaak pure chocolade moet zijn. Uiteindelijk hadden ze de saus opgewarmd. Ik had na koffie met baileys en m'n moeder met amaretto. Het werd verkeerd geserveerd, waardoor m'n moeder en ik het verkeerde dronken, lekker lomp. Het duurde ook echt een eeuwigheid voordat alles geserveerd werd. We kwamen om 17:30 binnen en gingen om 22:00 weg. Dit was voor ons de laatste keer en tevens geen fooi, jammer en raar dat het toch elke keer stampvol zit.

4,5