Op dit adres zit nu: El Sótano

1. thijssen

wij hadden on-line gereserveerd,doch dit was over het hoofd gezien met de mededeling dat het aan de computer lag.er was nog wel een tafeltje in de kelder,waar we aan een gammel tafeltje plaats konden nemen.de bediening ruste op 2 jonge dames die wel hun best deden,doch veel te veel klanten moesten bedienen.bij het voorgerecht donderde het klaptafeltje volledig in elkaar.mijn man z,n kleding kreeg een volledige wijndoop,mijn voorgerecht kreeg ook een wijnbad.mijn man heeft samen met een serveerster
    het tafeltje met hangen en wurmen enigzins in elkaar kunnen zetten,de wijn werd opnieuw bijgeschonken(we hadden een 5 gangen menu met bijpassend wijnarrangement),doch mijn kletsnat voorgerecht werd meegenomen en niet vervangen.er is geen menukeuze,je geeft op wat je niet lust,maar hoort ook niet wat de aanbeveling is.je staat dus letterlijk voor een verrassing.
    na de 4de gang,we waren inmiddels ruim 2 1/2 uur verder
    vond zelfs de bediende dat het niet prettig zitten was aan deze wiebeltafel,en bood ons ev een andere tafel aan in het restaurant.de lol was er voor ons toen al af,en wilde zo snel mogelijk naar huis.de eigenaar had het te druk met zijn bevriende klanten en vergat een excuses aan ons voor het ongemak.na 4 1/2 uur konden we eindelijk afrekenen en naar huis.de nota €194.80 voor lekkere wijn maar matig eten
    en een rot gevoel.er waren veel te weinig mensen in de bediening ,deze mensen verdienen een dikke pluim.doch aan de rest moet nog heel veel gebeuren.