1. Marleen

Afgelopen mei hebben we gegeten bij het Ribhouse met 6 personen. Erg lekker gegeten en snelle bediening! De verschillende soepen zijn favoriet bij twee van ons en worden iedere keer weer beteld. Twee van ons hadden bbq short ribs (spare ribs) vooraf. Erg lekker. Gelukkig serveren ze hier geen voorgekookte spare ribs, maar worden ze volgens mij meteen gegrild. Dat droge zoals in andere recensies zijn wij het niet mee eens. Twee hebben 'dry meat' (zo heet het volgens mij) als hoofdgerecht gegeten en ze waren erg enthousiast over de smaak. Twee van ons hadden de lady steak. Weer erg lekker gekruid en gegrild en erg mals. Een van ons had een specialiteit van vis en was darover ook erg te spreken. We hadden een ruime tafel en konden ook alle bijgerechten goed kwijt op tafel. Ondanks dat de tafel tot 8 uur Beschikbaar was, konden we langer blijven zitten en was er ruim voldoende tijd om van alles te bestellen. De nagerechten waren ook erg lekker! Vooral de specialiteiten! Wij komen binnenkort weer eten.