1. Carmen Gadet

Ik kom al jaren bijna wekelijks in de Bonne Femme voor een lunch! Het is een gezellige lokatie waar je zowel binnen als buiten lekker kunt zitten. Dat af en toe de bestelling niet zo gaat als gewenst, neem je op de koop toe! Zo ook gister wilden we even lekker lunchen, maar gezien het goede weer waren overal de terassen overvol. Tot onze verbazing waren bij deze zaak wel heel veel tafels leeg, weliswaar tafels in de volle zon, want de plekken in de schaduw waren bezet! De parasols waren niet open en de zonnekap was voor een klein deel af! Gelukkig kon ik met mijn zoontje nog net in de schaduw zitten en mijn man en dochter moesten in de volle zon. Eerst ff een drankje bestellen en dan vragen we netjes of de zonnekap ietsje meer naar beneden kan. Dus we zoeken iets uit om te eten en wenken de ober! Mijn dochter vraagt netjes of de kap misschien een beetje lager mag, waarop de ietwat arrogante ober zegt: " Dat moet ik eerst aan de bedrijfsleider vragen! We moeten immers van de zon profiteren! En de zon zal zo wel weg zijn!" Waarop mijn man zegt:" Precies, en wij ook! Laat het eten maar zitten!" Jammer, want hij liep toch zeker €60 mis!! Nou zal dat voor hem weinig uitmaken, maar als je altijd met zo'n houding de mensen bedient, wens ik de uitbater van de zaak veel succes met zulk personeel! Ga in onze stad maar op zoek naar een andere leuke lokatie, waar ik wekelijks kan gaan luchen!!! Jammer!!!

6,3