1. willemien

het was in alle opzichten een bijzondere ervaring dineren bij dit nieuwe restaurant in Riethoven. we twijfelde of het een goede keuze zou zijn om onze geliefde chinese vrienden uit te nodigen voor een diner in een restaurant waar we nog niet eerder waren geweest .. maar meteen bij aankomst in dit supermooie restaurant en bij de eerste entree hapjes, was alle twijfel weg.

alle gerechten waren top : heel smaakvol en bijzonder mooi gepresenteerd. wat een geweldig mooi sfeervol restaurant is dit !!! echt super om daar te dineren.

t is wel echt een restaurant voor fijnproevers , de vrouwen in ons gezelschap waren blij dat ze geen grote borden eten voorgeschoteld kregen, onze mannen vonden het wel wel heel erg lekker allemaal ,maar krap aan. Niet dat ze nog echt honger hadden , maar die hadden best wat meer eten aangekund

tot slot prijs/kwaliteit: de rekening viel mij enorm mee totaal inclusief eten & drinken ongeveer 52 euro pp

een aanrader dus ! ik ga zeker nog vaker terug