1. Vandaag eerst heerlijk dagje gehad in Zwolle en op de terugweg gestopt in Raalte bij Taveerne Tivoli. In 2010 voor het laatst geweest maar deze periode is te lang. We werden weer hartelijk ontvangen door het leuke, gezellige team, altijd gastvrij en zeer gezellig. We hebben plaatsgenomen in de schitterende tuin van de Taveerne en hebben eerst onder het genot van een wijntje heerlijke genoten van de schitterende tuin, je waant je hier echt in het paradijs op aarde, wat een smaakvol ingerichte tuin met mooie planten en perkjes. Daarna het eten, in een woord geweldig, heerlijk gekruide zal, smaakvolle varkenshaas sate en een botermalse ribeye met tomatenboter hmmmmm Ook de garnituren waren genoeg en heerlijk van smaak. Tenslotte nog een heerlijk roomijsdessert en een prachtig kaasplankje vergezeld van een glaasje oude port, een perfecte combinatie. We hebben heerlijk genoten vanavond en komen zeker snel terug. Willemien en Team complimenten en bedankt voor de gastvrije ontvangst, het heerlijke eten en de prachtige ambiance.