1. Lisa 631 punten

Van alle restaurants aan de zee hadden we dit restaurant uit gekozen. Niet zo'n beste keuze!! De inrichting zag er netjes en sfeervol uit maar helaas is daar alles mee gezegt.
    De cola die ik besteld had had geen prik, toen ik om een andere vroeg nam de serveerster zuchtend en steunend het glas mee om vervolgens zuchtend en steunend een nieuwe te brengen. Toen hier weer deze weer geen prik bevatte moest ik maar wat anders nemen. Zonder enige verontschuldiging. Mijn partner had een pizza Tonno die veeel te zout was om op te eten, mijn ossenhaas was helemaal smakeloos. Ik hou echt wel van knapperige groenten maar deze broccolie was nog rauw. Toen ik melde dat het eten niet zo best was, was dat jammer voor ons. Ik betaalde met 50 euro en de ober had geen wisselgeld om terug te geven. Of ik kon pinnen dan??
    Slechte keus en wil dit restaurant aan iedereen afraden.