Op dit adres zit nu: De Lichttoren

1. Daar we hier al een keer eerder geweest waren en toen niet zo heel erg onder de indruk waren, toch nog een tweede poging gewaagd. We kwamen aan in de volle zon en wilden graag buiten een tafeltje hebben. Eerst werd ons er een toegewezen maar de manager kwam er aan dat we toch beter binnen konden gaan zitten, het zo zo kunnen gaan regenen. Dat maar gedaan en hoewel hij geen ongelijk had (heeft welgeteld 3 min gedruppeld) was het toch jammer dat we in het benauwde binnengedeelte moesten. Eerst even wat stokbrood met kruidenboter (al hadden we tapenade besteld), waar de kruidenbord rijkelijk van het schoteltje af droop, lag er meer naast dan op. Ons voorgerecht: garnalen kroketten waren niet heel bijzonder, de venkelsoup wel lekker, al dreef er een dikke laag olie bovenop en zat de hele zijkant van de kop onder de dikke soep, hadden ze op zijn minst op kunnen letten tijdens het inschenken. Toen het hoofdgrecht. De scholfilet was wel heel erg dunnetjes en verder weinig op smaak (het kannetje gesmolten boter erbij deed ook niet veel goeds). De speenvarkenfilet was droog en weinig smaakvol. Toen we dit aan de serveerster doorgaven (had het overigens wel opgegeten) zei ze ow, ow.. eeh, maar kwam later wel terug met twee koffie van het huis. Op zich een goede zaak, ware het niet dat ze op de rekening weer een drankje hadden staan wat we niet gedronken hadden. Al met al geen aanrader en ik kom er niet meer terug.