Op dit adres zit nu: De Lach

1. Peter 19 punten

Dit was de derde en de laatste keer bij KB23. Er is altijd wel iets niet goed aan het eten of de service, maar daar kan ik mee leven. De mensen die er werken doen hun best en soms valt iets tegen.
    Gisteren met 3 man gegeten voor ruim 250 euro, dik 80 euro de man met drank. Vanochtend nog maar eens goed gekeken naar de rekening en dan is het schrikken om te zien waar je hard gepakt wordt. Het eten is betaalbaar, maar dan moet niet te veel honger hebben. De olie en azijn setjes zijn ronduit smerig, humm.
    Een fles water, een karaf doen we niet aan, kost 6,90. Ach, dat kan. Maar wat blijkt nu: voor een kopje koffie betaal je bij KB23 5,50 !! Zonder dat je het wil krijg je koffie/thee servies: koffie met een chocolaatje. 16,50 voor een kaasplankje??!?
    Prima als je de hoofdprijs wil vragen, maar zorg dan ook voor de kwaliteit en service die daar bij hoort.

3,2