Op dit adres zit nu: Apart!

1. Irene V.

Ook wij hadden via Groupon een voucher gekocht voor 19, 95 met een waarde van 39,95. Eerst kregen we de menukaart. Voor de voucher zouden we een tweepersoons thali krijgen werd er gezegd. Op de menukaart zagen we de prijs van een eenpersoons thali: de helft van de grouponvoucher. Uiteindelijk kregen we met zijn tweeën een een persoons thali. Het was duidelijk geen tweepersoons maaltijd. Ik ken Indiase Thali's. Bij navragen zei de bediening dat dit echt een tweepersoons maaltijd was. De dame in kwestie zei dat er meer mensen vragen over stelde. Blijkbaar waren we niet de enige ontevreden klanten. Ze vroeg ons of de eigenaren moesten langskomen. Enigszins overrompeld hebben we het toch maar opgegeten. We voelden ons ontzettend beetgenomen omdat de actie geen actie was. En voor dit geld had ik dus meer en beter eten verwacht. Ik miste de smaak, de indiase kruiden. De sausjes waren veel te waterig en de sla leek direct van de hanos te komen, voorgesneden en al. Met een halve maaltijd in onze buik zijn we met een zeer ontevreden gevoel weer opgestapt. Hier komen we niet meer terug.

3,4

1. Ook wij hebben hier met een Groupon bon gegeten. Zeer kleine porties. Bediening vroeg zelfs nog of het genoeg was, omdat er veel klachten waren .......!! Vonden de portie's ook erg klein maar hij haalde de schouders op !! Alle wijnen waren bijna op en we kregen op een gegeven moment het idee dat het de laatste avond was dat ze open waren. Ijs was er wel maar ook geen keus meer.
    Vroeger hier regelmatig gegeten maar ze zien ons niet weer.