1. Vandaag weer eens gaan eten. We komen er al 20 jaar en eigenlijk is er weinig veranderd. Nog steeds dezelfde "foute" "Griekse" inrichting, al hebben we daar deze keer niet heel veel van meegekregen: We hebben lekker op het terras gezeten vandaag.
    Het voorgerecht (Champignons, ui in witte wijnsaus, 1a) vroegen we om te delen en we kregen zelfs netjes 2 borden voorgeschoteld met een losse schaal met her voorgerecht.
    Als hoofdgerecht ben ik voor de Gyros gegaan en mijn vrouw voor Gyros met een Souflaki. Je krijgt hier geen hoogstaande kookkunst, maar wel een degelijk bord vlees. Kortom: Weer heerlijk gegeten.
    Het nut van de dessertkaart snap ik niet: Met een half voorgerecht en een hoofdgerecht zitten wij helemaal vol...
    De bediening was ook weer erg vriendelijk en je kreeg toch meer dan genoeg aandacht, ondanks het feit dat het terras helemaal vol zat.