Op dit adres zit nu: La Vita è Bella

1. De Gasterie

Geachte mevrouw Lutke,
    Wij zouden idd nog terugkomen op uw reactie. Wij hebben dit nog niet gedaan. U had ons ook even per directe mail op de hoogte kunnen stellen van het verzuim ipv dit hier te doen.

Zoals u weet komen veel gezelschappen van de door u genoemde grote instelling waar u voor hebt gewerkt, waaronder directieleden, zeer regelmatig bij ons voor besprekingen en genieten dan van buffetten of diners. Gemiddeld om de 2 a 3 weken verwelkomen wij oud collegae van u. Ook collegae die bij het afscheid van u hier aanwezig waren, hebben wij inmiddels al weer mogen verwelkomen.

De ontvangst was juist heel goed, uw collegae kwamen nl. bijna een uur !! eerder dan u had afgesproken, dit kwam zeer ongelegen. Zij brachten een beamer, beamerscherm en andere zaken mee voor een presentatie, hier hebt u niets over verteld en dus was de ruimte die u had besproken te veel te klein. Wij hebben dus, ten koste van onze overige uitvoering van onze werkzaamheden, nog snel het restaurant moeten herindelen en tafels moeten verplaatsen. U collegae waren hier juist zeer blij en content mee !! Nu kunt u de bediening niet attent noemen, doordat de ruimte te klein was werd het moeilijk om nog goed tussen de gasten door te komen.

Wij hebben bij het afscheid nog met u gesproken bij de bar en de rekening die naar de instelling moest worden opgestuurd werd door u goedkeurend geparafeerd. Wij hebben gevraagd of de avond naar wens was geweest en u bedankt voor uw bezoek.

Waarom u nou moest refereren aan de grote van de instelling hebben wij niet begrepen,
    Team de Gasterie

Vorige recensies van De Gasterie

• Geachte heer Hovenkamp, dat spijt ons ten zeerste en wij vinden het erg jammer dat u niet in staat bent geweest u klacht onmiddelijk te melden, zodat wij direct nieuwe steaks voor u hadden kunnen bereiden. Vaak is dit het probleem van recensies die hier geschreven worden, men zegt niets aan tafel zodat wij niet onze fout kunnen herstellen. In plaats hiervan wordt er een negatieve ervaring, die wij met gemak hadden kunnen veranderen in een positieve, bij thuiskomst geschreven. Ook zijn wij niet in staat om hierop rechtstreeks contact met de gast zelf op te nemen omdat de afzender meestal onbekend is of een nickname gebruikt. Wij hebben het meest bezochte restaurant in de wijde omtrek en ca. 25000 bezoekers per jaar, al deze positieve ervaringen lezen wij hier nauwlijks. Deze gasten bezoeken ons gewoon weer en geven op die manier hun blijk van waardering af. Gastvrije groet, team De Gasterie